חפש

שאלות ותשובות

שאלה: למה אני לא מצליח/ה להתקשר למרכז המומחים?

תשובה: ייתכן וקו הטלפון ממנו את/ה מנסה לחייג למרכז המומחים חסום לשיחות לחו"ל.

השירות ניתן באמצעות מערכות מתקדמות הממוקמות במרכזיות בחו"ל. לכן, על מנת שתוכל/י לקבל מענה מאחד המומחים שלנו יש צורך לפתוח את הקו לשיחות חו"ל דרך ספק הטלפון (בזק, סלקום, אורנג', הוט וכו').

.

צור/צרי קשר עם ספק הטלפון שלך ובקש/י ממנו לפתוח את קו הטלפון לשיחות לחו"ל.

 

 

שאלה: איך אני משלם/ת עבור השיחות למרכז המומחים?

תשובה: התשלום מתבצע באמצעות חשבון הטלפון ממנו מתבצעת ההתקשרות. החיוב יתבצע לאחר סיום השיחה וזאת בהתאם לאורך השיחה. אין שום עלויות קבועות.

 

 

שאלה: איך מופיעה שיחת הטלפון בחשבון הטלפון?

תשובה: השיחה תוצג בחשבון הטלפון הקרוב כשיחה יוצאת לחו"ל, וללא כל ציון לסוג השירות שניתן, על מנת לשמור על פרטיותך.

 

 

שאלה: זו הפעם הראשונה שאני מתקשר/ת לקו, ואיני יודע/ת לאיזה מומחה לפנות. מה אתם ממליצים?

תשובה: יש לך 2 אפשרויות:

 

אפשרות ראשונה – לקרוא על כל מומחה בקטגוריה שבה הנך מעוניין לקבל ייעוץ ולבחור את המומחה שאיתו תרצה לשוחח. לכל מומחה ישנה שלוחה המופיעה מיד מתחת למספר הטלפון.

 

אפשרות שנייה: להתקשר לקו הכללי בתחום בו הנך מעוניין לקבל ייעוץ ללא הקשת שלוחה מסויימת. במקרה זה השיחה תיענה ע"י המומחה הראשון שיתפנה.

 

 

שאלה: המומחה שאני מעוניין/ת לשוחח איתו תפוס או לא זמין.

תשובה: המומחה עסוק במתן יעוץ ללקוח אחר. במקרה כזה יש לך שתי אפשרויות:

 

אפשרות ראשונה: לקבל מענה ממומחה אחר בתחום ע"י המתנה על הקו.

 

אפשרות שנייה: להתקשר שוב מאוחר יותר למספר השלוחה שרצית.

 

 

שאלה: הקו תפוס או אין מענה?

תשובה: לעתים עקב עומס הפניות ייתכן ויושמע צליל חיוג תפוס. במקרה כזה יש לנסות להתקשר שוב כעבור מספר דקות.

 

במידה והבעיה חוזרת מומלץ ליצור קשר עם ספק הטלפון שלך ולבקש ממנו לפתוח את קו הטלפון לשיחות לחו"ל.

 

אם הבעיה חוזרת על עצמה נודה לך אם תעדכן/י אותנו בעמוד צור קשר וציין/י את ספק קו הטלפון (בזק, פלאפון, הוט, אורנג', סלקום, מירס וכדומה) ממנו את/ה מתקשר/ת כדי שנוכל לאתר אם קיימת בעיה.

 

 

שאלה: מאיזה שלב בשיחה מתחיל החיוב?

תשובה: חיוב יחל בעת מענה המומחה והשמע האות.

 

 

שאלה: במידה ואין שיחות בינלאומיות – האם ניתן לחייג למספר אחר?

תשובה: לא קיים מספר נוסף להתקשרות.

 

במידה ובכל זאת ברצונך לבצע שיחת טלפון, עליך לבקש מספק הטלפון שלך (בזק/הוט/סלקום וכו') לפתוח את הקו ממנו את/ה מחייג/ת לשירות שיחות בינלאומיות.

 

 

שאלה: מה התעריף של התקשרות למרכז המומחים ?

תשובה: עלות השיחה הינה 10 ₪ בלבד לדקה (הסכום כבר כולל מע"מ כחוק)

 

 

שאלה: האם אוכל להיפגש עם המומחה לאחר השיחה או שהשירות מוגבל לשיחת הטלפון?

תשובה: בהחלט אפשר. יחד עם זאת ישנם אנשים אשר מעוניינים להמשיך לקבל ייעוץ באופן טלפוני ולא פרונטאלי וכולם מוזמנים להמשיך ליהנות משירותי המוקד בכל עת.

 

 

שאלה: האם יש שעות פתיחה למוקד? או מהן שעות הפתיחה או השעות בהן ניתן להתקשר?

תשובה: על-פי-רוב, השיחות נענות בשעות 09:00-21:00 אם כי חלק מהמומחים עונים גם בשאר שעות היממה.

 

 

שאלה: היכן אוכל לכתוב משוב על הייעוץ הטלפוני שקיבלתי?

תשובה: בדף צור קשר

 

שאלה: האם אוכל להיכנס לקו המומחים דרך הנייד שלי ולהתקשר משם למומחה?

 

תשובה: בהחלט. ניתן להתקשר לקו המומחים מכל מכשיר טלפון. אם יש לך מכשיר סמארטפון (אייפון או אנדרואיד) אפשר פשוט ללחוץ על מספר הטלפון שבקו המומחים ומייד תועבר לביצוע השיחה. לחלופין אפשר להקליד את המספר המבוקש ולחייג.

 

 

שאלה:איך אוכל לשלוח את האתר לחבר שצריך עזרה?

תשובה: תוכל לשלוח לחבר את הקישור הזה:https://consult.vidisnet.co.il/1 ובנוסף בכל עמוד באתר בו אתה נמצא תוכל להעתיק את הקישור מהדפדפן ולשלוח לחבר ב- sms, מייל, וואטסאפ או הודעה בפייסבוק.

 

 

שאלה: האם ניתן לשאול שאלה קצרה ולקבל מענה?

תשובה: בהחלט. ניתן להתקשר למומחה בכל נושא המופיע באתר ולא משנה מה אורך השאלה.

 

 

משהו אחר?

לא קיבלת תשובה לשאלתך?

מעוניין/ת להציע לנו הצעה לשיפור? תחום מומחיות שחסר לך?

צור עמנו קשר דרך בלחיצה כאן.

 

לשביעות רצונך,

 

צוות קו המומחים של ישראל

 

 

שתף שתף עם החברים בפייסבוק את 'שאלות ותשובות שתף עם החברים בטוויטר את 'שאלות ותשובות